چه درمان موثر دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان موثر دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است

درمان موثر دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟ هنگامی که 40٪ ~ 70٪ از عملکرد کلیه به علت دیابت از دست داده، به این معنی شروع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. از آنجا که Nephropathyusually دیابتی تولید عوارض شدید تر از انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، بیماران باید درمان را برای مدیریت دیابت andStage 3 بیماری مزمن کلیه در اسرع وقت.
قند خون بالا علت ریشه ای آسیب کلیوی است. برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، سطح قند خون باید در محدوده طبیعی نگه داشته شود. داروهای دیابت صحیح همراه با یک رژیم غذایی بدون قند می تواند به دیابت موثر مدیریت. در درمانگاه، آن را دشوار است به مدیریت سطح قند خون بالا.
با شروع نفروپاتی دیابتی، فشار خون بالا و پروتئینوری نیز اتفاق می افتد. هر دو از این دو مشکل خواهد پیش آگهی بیماران تا حد زیادی تحت تاثیر قرار. به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت، آن را کاملا ضروری برای بیماران مبتلا به دیابت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به کنترل فشار خون بالا و پروتئینوری به موقع است. ACEI و ARBs داروهای ضد فشار خون بالا شایع است که همچنین می تواند پروتئین به طور موثر کاهش می باشد. بر اساس وضعیت بیماری بیماران، پزشکان داروهای صحیح برای مدیریت این دو مشکل تجویز کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بهبود سلول های کلیه آسیب دیده را بی درنگ، و آن را نیز برای تحریک بازسازی سلول های لوزالمعده اختلال کمک کننده باشد. تا زمانی که سلول های کلیه و پانکراس به حالت عادی می توانند، بیماران لازم نیست که در مورد قند خون خود را بالا و کلیه ها آسیب برساند هر بیشتر نگران باشید.
از بالا ما می توانیم می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر دیابت با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: